Zelda tönten Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Hej jag behöver lite hjälp för jag har fastnat i 1:a templet... jag är ingen noob för jag har nyligen klarat Zelda A link to the past men tyvärr jag vet inte vad jag ska göra. Jag har hittat alla skattkistor på mellan våningen, men på undervåningen kan man ta fram en kista genom att flytta på en kruka så den kommer på en knapp men då står man på fel sida om kistan så man kan inte öppna den... Hur ska man göra för att komma på rätt sida om kistan och "trolla fram den" ??? MVH PG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda tönten Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Jag måste ha hjälp men 1:a templet jag kommer inte vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 med trevlig attityd svarar fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Jag hade svarat om kan kunde minnas den delen du frågar om, med det kan jag faktiskt inte. Jag kan inte minnas någon som helst svår del i tempel 1 som har fastnat på minnet i varje fall. Minns bara att man använde sig av svamparna för att ta sig över till andra sidan, snurrade på det där stora "barrel" (där fanns det en dörr som jag missade först) och knuffandet av krukorna. Prova checka i den där walkthroughn som jag har klistrat in länken till i ett tidigare inlägg. ~Majstro~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 jag förstår inte vad du har problem med ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda tönten Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Jag har klarat det jag är på 3 templet nu. Men det var i den där tunnan så skulle man suga bort ett spindelnät så kom det fram en ny öppning rakt ner i golvet. Så fick man gå den vägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg