Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag tror att jag ska köpa psp men finns det någon hemsida som man kan förjupa sig i handkontrollen

undrar var det kostar släpps det i mars lr den 5 mars har jag för mig

Skrivet (redigerat)

Det är väl som att spela Ps2 fast bärbart.. Det är samma knappar som på Ps2an iaf.

EDIT: Webhallen har satt priset på 2300 kr ungefär, men de brukar sälja själva basenheterna ganska dyrt, så du kanske kan få en för 2000 kr iaf..

Redigerat av NesseN
  • 4 veckor senare...
Gäst Tomatketchup
Skrivet

Sika idioter! :angry: Jag tyckte väl att dom hade härmat Nintendo.Det är som ett jättedyrt GBA fast dåligare!****you Sony!

• 2 veckor senare...
Skrivet

Sika idioter! :angry: Jag tyckte väl att dom hade härmat Nintendo.Det är som ett jättedyrt GBA fast dåligare!****you Sony!

pa vilket satt ar det samre? Har du testat en PSP?

dessutom heter det inte "daligare"

Skrivet

ABO på er alla

va f*n skulle ha en bra hemsida fick några bra men sen började ni snacka om att psp var dåligt låt osss som ska ha psp bestämma det istället för att snacka en massa skit om copyright och sånt skärp er för f*n

Skrivet

ABO på er alla

va f*n skulle ha en bra hemsida fick några bra men sen började ni snacka om att psp var dåligt låt osss som ska ha psp bestämma det istället för att snacka en massa skit om copyright och sånt skärp er för f*n

asså, jag ska köpa ds men om jag får pengar så kanske båda. så jag snackar inte skit om non!

• Skapa ny...