Hoppa till innehåll

Köp Eon Ticket


lilladam

Rekommendera inlägg

Pokémon är ett spel för starka personer som inte ger upp så lätt!!!!! att fånga 386 pokemon måste man ha mins ett leaf green och ett fire red, sapphire ruby oc emerald och börja om flera gånger och det har uttsät till årets svåraste spel iallafall pokemon emerald

 

det är jag som delar ut eon ticket OCH jag vet mycket väl att action replay finns men jag andvänder inte gameshark ( det pajjar spelet) och inte action replay heller för jag vet inte om det pajjar spelet, har inte ens testat den jag har MEN jag har E-reader och så har jag Eon ticket e-scan card så attt jag kan dela ut hur många jag vill och detta gör jag för att det finns många tåliga typer där ute som gillar pokemon och jag vill ge dom en channs att varva sina SVÅRA pokemon spel som jag har gjort men jag har köpt pokemon emerald på japanska och åkt till USA m.m för att göra allt detta och tror inte attt alla orkar det så därför ger jag alla en channs FATTA alla cp pokemon hatare att pokemon är inget som bäbisar som adema och trollungen borde ge säg på för det är otroligt svårt att varva så jag rekomenderar några enklare spel som shrek och barbie och nalle puh för er som har problem med svåra spel :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

nej man är super duper ultra mega lat om man går och köper poke spel för man har inte tittat hur dåligt det är igentligen

 

Dum ser någ ut likadant på bilden som i verkligheten...har jag inte sagt åt dig att du ska skjuta ditt sjuka huvud och sluta klaga?Ni får hata Pokemon precis hur mycke som helst,men säg det inte bara rakt ut över internet.Du sårar Nintendo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej men jag spelar inte dåliga spel. Jag spelar det inte för det är töntigt typ som barbie the rpg eller nåt :) man fångar pokemon i bollar sen går dom upp ilevel UR TÖNTIGT DET SÄMSTA JAG NÅNSIN SPELAT. postal 2 är roligare även om jag somnar efter 2 och 36 minuter med det. men jag vet varför ni spelar det NI FÅR INTE SPELA VÅLDSPEL. och den tecknade serien är bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ töntig. dom kunde inte ens texta den så det inte ser ut som dom pratar bäbis språk. jag antar också att ni är 7-10 år och då är det inte så konstigt att ni spelar det.och att ni inte fattar att NI KAN SKRIVA DET I POKETÖNT FORUMET

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

haha!det var den bästa bild jag sätt på dej!jag slår vad om att du går på dagis!då skulle du va EN FUL BEBIS!Ditt namn skulle man ändra till Fuck Edna!Då kommer du säkert kalla mig Fuckodile,jag bryr mig ändå inte,du är ju en bebis så du förstår inte på sånna saker!Jag slår vad om att du är en Britney Tönt!

Med ett sånt avlångt huvud kommer du för alltid att VARA EN LOSER!Jag ska spätta upp dej på en stålpe!Adema,jag visste faktiskt inte att du gilla Barbie RPG.

Du är ju UUUUUURRRRtöntig!som om att vi skulle spela töntiga spel,du gillar ju att spela Barbie RPG!Siken tönt!

 

//Rockodile//

 

PS.TÖNT!DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...