Vad e jetpack och hur får man den?
Jetpack
Jetpask är som en ryggsäck som man har på sig som har jetmotorer, så att man kan flyga... B)
Jag har barqa fått en genom att fuska till mig en :unsure:
vad e koden?
Den e säkert
L1,L2,R1,R2, UPP,NED,VÄNSTER,HÖGER,L1,L2,R1,R2,UPP,NED,VÄNSTER, HÖGER
Jag har fått min heligt, ej fuskat!
Var hittade du den då? <_<
den spawnar vid cj flygplats efter ett uppdrag man gör där
Ok.. jag gjorde det fusket jag sa och fick en Jetpack dem e coola men s***r på fart..
aaa håller med om man vill nån stans snabbt kan man skriva in hydra fusket i stället :lol:
Man får den vid flygplatsen när man har gjort uppdraget "Green Goo", åt The Truth.
Nice... ja e på n.o.e den e jobbig -_-
Tyckte jag också innan jag ändrade väg och inte körde rakt igenom utan följde vattnet ;)
Der har jag gjort men vad jag klantar mig på är att på hemvägen när jag flygit igenom coronan så kommer jag alltid lite högt och då flyger jag neråt, å så börjar ja snurra, å så kraschar jag. <_<
Så jag e nog bara lite klantig ^_^
de ä sista uppdraget på n.o.e. man kör green goo.... då man får jetpackenNice... ja e på n.o.e den e jobbig -_-
Du, n.o.e. e ett uppdrag för Toreno vid flygplatsen!! :bah: :bah:(wångö @ 21/01-2005 23:59:43)Nice... ja e på n.o.e den e jobbig -_-
de ä sista uppdraget på n.o.e. man kör green goo.... då man får jetpacken
Jag fick också min på en övergivna flygplatsen när man klarat alla uppdrag :D
Ja.. :D Förutom uppdraget n.o.e. tycker jag att dt e roliga uppdrag, även den när man ska smyga in i militärbasen..Men jag "smygde" inte precis in.. :P Men klarade den på första försöket. :lol:
YES!! Jag klarade uppdraget :D
Härligt... B)
Men nu kommer ännu svårare..
hehe..
Jag klarade den där när man e ombord på flygplanet å spränger d i luften åsså... :D
n.o.e var ganska segt ja, jag gjorde militärbasuppdraget 2 ggr