Skinnpytte Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 man kan u få en bättre sköld och då undrar jag hur man får den? jag har fått fram big goron men han säger nåt och hur får man dom bättre bomberna? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Han säger nåt ... ? Jo denna big goron tar din gamla sköld om du svarar ja på båda frågorna och han kommer att äter upp denna. Han ger dig den förbättrade skölden om du kommer tillbax till honom lite senare. Vet inte exakt hur länge men om du kutar runt och gör annat en stund och kommer tillbax skall du få den. Bomerangen får du om du lyckas fusa fram ingångarna till samtliga fyra träd som finns precis utanför slottet. När du går in i varje trädingång trycker du på knappen där nere. Efter dessa fyra tryckningar kommer det fram en trappa i mitten av alla fyra träd. Gå in där och hämta din bomberang. ~Majstro~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 men ha säger inga frågor big goron han säger bara meningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Ok... ? Och vad för meningar säger han? När jag tog fram honom ville han äta upp min gamla sköld på en gång. ~Majstro~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 men hur får man Bombeerna , du sa att man hittar Bomerangen ^-^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (redigerat) men snälla är mina inlägg osynliga eller? Bomerangen får du om du lyckas fusa fram ingångarna till samtliga fyra träd som finns precis utanför slottet. När du går in i varje trädingång trycker du på knappen där nere. Efter dessa fyra tryckningar kommer det fram en trappa i mitten av alla fyra träd. Gå in där och hämta din bomberang. Om du därefmot hde frågat " vilka skall jag fusa med för att öppna träd ingångarna?" Så skall det vara snubbarna i fairy kostymer. ~Majstro~ Redigerat 23 Januari 2005 av majstro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg