Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts

Megafusk

Rekommendera inlägg

• 10 månader senare...

okej,jag ska försöka förklara så gott det går.till en början är han ganska lätt.men du ska vara försiktig ändå.du börjar med att attackera som vanligt,men sen kommer han att ta fram ett blått ljus.då blir han lite snabbare.efter att du upp repat denna metod ett par gånger så kommer han att bli starkare.när han tar fram det blåa ljuset kommer han börja sväva.då blir han otroligt snabb.då tar du dej till andra sidan salen och hela dig med cura och börja glida.när man lärt sig den här metoden riktigt är han ganska enkel.lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett råd från mig: Om du har Dodge Roll så använd den för att komma undan honom. Sedan så använd en hel del special tekniker; Ragnarok m.fl.

Du bör vara i en skaplig level i ungefär 40-60 för att klara av honom.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett råd från mig: Om du har Dodge Roll så använd den för att komma undan honom. Sedan så använd en hel del special tekniker; Ragnarok m.fl.

Du bör vara i en skaplig level i ungefär 40-60 för att klara av honom.

Som Rowyn sa ovanför mig, kör mer deffensift och använd dodge roll så fort du får tillfälle. Vill bara lägga till att man även måste använda glide när han gör sin största attack när allting blir mörkt och han är överallt. När han slutar försöker du hoppa och slå honom ovanifrån medan du ännu är i luften. Se till att ha mängder med elexir i bagaget, för det kommer du sannerligen behöva. Det var nog allt jag kan lägga till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...