Redfrog Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Skrivet 21 Januari 2005 Tjena! Har kört fast på en bana o behöver lite hjälp. På en bana ska man navigera sig till Wolfsburgs kyrkogård men jag kommer aldrig dit. Kruxet är att när jag tar en bägare (item) så sprängs en vägg o två stycken mumier kommer ut. Jag skjuter ihäl dom, rummet börjar o skaka o en spricka uppstår i golvet. Jag hoppar ned i sprickan o kommer till ett rum med två st dörrar. En dörr är helt blank (ej möjlig att öppna) o den andra dyker det upp en handsymbol på= ska gå att öppna? Det är där jag har kört fast. Någon som kan hjälpa mig med detta? MVH Johan "Redfrog".
carlfjord Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Du ska öppna dörren och förts. det finn hygligt mer mumier o zombies i banan efter osv :D
Redfrog Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2005 Ok. Men den dörren som jag ska öppna går ej att öppna, trots att handsymbolen dyker upp. Har provat allt. Skjuta, spränga o sparka på dörren. Kanske en bugg i spelet? Redfrog
FreakyStyley Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Skrivet 11 Februari 2007 Ok. Men den dörren som jag ska öppna går ej att öppna, trots att handsymbolen dyker upp. Har provat allt. Skjuta, spränga o sparka på dörren. Kanske en bugg i spelet? Redfrog oj! du hade redan sparkat! men låter det nått konstigt ljud? i så fall betyder det att dören e låst! då måste du dra en spak! eller tricka på en knap!
Rekommendera inlägg