Gäst Fabian Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag skulle vilja ha hjälp med att göra habbo chars...ifall ni kan göra habbo chars så skulle jag vilja ha dem typ likadana som habbohotels men med lite street kläder också...tusen tack till den som kan göra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) jag har en skitbra ide'.....isället för att göra ett habbohotel gör en habbostad och varje medlem har ett hus och man åker bil till deb andres hus Redigerat 21 Januari 2005 av jacobz1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) mm...hade tänkt att göra ett liknade spel... Redigerat 21 Januari 2005 av Fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Men är det inte lite trist att härma någon annan varför kan man inte bara göra en ny version eller en lite annorlunda som inte behöver heta något med habbo eller hotel ens :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 asså...jag vet inte vem jag härmar...men om de är habbohotel så härmar jag bara grafiken på gubbens ansikte och sånt...jag hade tänkt att det ska vara street kläder på charctersna.....och jag hade tänkt att det skulle heta HabboCity....men ska ha ett annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Ok...... bara ett tips gör så man kan ha ett gäng :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 ok...ifall du vill....men jag behöver ett bra program som jag kan göra så att dem kan gå till place och så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jakobz1 jag har gjort en character och jag behöver hjälp med att lägga till hår och ögon och sånt....adda mig på din hotmail så kan jag skicka över bilden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 men fabian skicka ett personligt meddelande till mig där det står adressen när den är klar okej?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ok...men du spawn...kan du göra så att en character ,som jag har grunden på, får lite street kläder??ifall du kan adda mej till din msn....min msn är [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 vad tycker ni om namet "MoTown"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag kan tyvärr inte sånt jag är ledsen.... men kan ge dig ideer och sånt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.