Gäst Fabian Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ok...synd... jag har gjort grunden...och jag tycker att den blev jäkligt snygg.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Sry för dubbel.... men moTown blir bra namn. och så jag addar dig nu Fabian logga in :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ok...bra...adda mig på msn...men du...vad heter du på msn då??bara så att jag inte avvisar din frågan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Min är [email protected] adda mig och logga in! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 ok..är det någon som kan göra kläder åt min habbo...asså..jag har gjort huvudet, kroppen, benen och fötterna...han har kläder på sej..om ni kan måla street kläder på han...adda mej då på msn..min msn är [email protected]... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Men alltså Fabian vadc heter den nya tråden??? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Om spelet ska heta mo town låter det ´som att ni härmar Moki Town!' Vilket program används? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 hmm.... vad är moki town??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 :lol: Du fabian jag kan och vet hur man om du vill veta. Jag kan en del om hur man gör spel jag har ett eget spel som heter *USA* Rock City (typ habbo men med blod och vapen) Om du vill att jag ska hjälpa dig så kan du kontakta mig på [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 hmm.... vad är moki town??? Tror adressen var http://www.mokitown.com/ eller något... Sök på Moki Town på google det e som en stad med habbo grafik... Men habbo suger ju *** så moki e mkt bättre än habbo! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 hej jag kanske kan göra hemsidan som ditt spel kanske kan ligga på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 hej jag kanske kan göra hemsidan som ditt spel kanske kan ligga på Ge ett exempel på hur bra du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.