OmenChild Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 ;) Varför böhöva hjälp med att göra man kan utan till när man väl lärt sig det enda jag böhöver är att jag tappat pogrammet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Alltså Fabian har startat ett nytt ämne men jag kan be han titta in på detta ämne jag har han på MSN :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 asså ni härmar ju bara andra onlinespel.... som d första namnet habbocity är kopierat från habbo, motown är kopierat från mokitown... skulle d inte va bättre om ni hittade på något eget??... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Du är smart.... kanske dom borde hitta på egna ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.