Meecham Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) Någon som har wolfenstein: enemy territory. Isåfall vad heter du? Redigerat 21 Januari 2005 av Meecham Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag har d, Jätte kul! :P Jag heter -Homer- Vad heter du? :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kafekafe Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 var skafar men det? :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meecham Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag fick de på en demo cd jag köpte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag spelar det ofta... Man behöver inte köpa det då det är ett gratis Open source spel så klicka Enemy territorys hemsida och bli medlem sen är det bara att ladda he,m ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meecham Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag spelar det ofta... Man behöver inte köpa det då det är ett gratis Open source spel så klicka Enemy territorys hemsida och bli medlem sen är det bara att ladda he,m ;) Vad heter du på de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meecham Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Alla som har de spelet spela på min server.......Swe server :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 jag heter Andreas på det och jg laddade hem det från en sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meecham Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 jag heter Andreas på det och jg laddade hem det från en sida Spela på Swe servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meecham Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Någon mer som har detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Decider Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 my name is shinobi.....tror jag====) :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jag heter Andreas på det och jg laddade hem det från en sida okej ska spela på swe server är du Admin på den servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.