xpliT Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Vilken bana är er favorit och är det roligast att vara Spartan 117 eller The Arbiter? Jag undrar också hur er Multiplayer gubbe ser ut. Min favorit bana är The Great Journey och jag tycker att det är roligast att vara The Arbiter. Min Multiplayer gubbe är en Covenant Elite och han är hel vit och har ett helt gult Champion märke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Ingen som vill dela med sig av lite info? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag gillar att vara Spartan 117 och min favorit bana är Outskirts eller nu hur den stavas. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 OutSkirts... Är det banan där beskrivningen är så här: The Brutes shall pay for the blood they have spilled? Isåfall är det också min favorit bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Kommer inte ihåg men det är den banan man crashar med ett skepp. PS! Jag vet hur man kommer upp på alla taken på den bana! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Ja den banan. Första banan på jorden i Halo´s historia. Den är ganska rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag gillar att spela både som Arbiter och Masterchief. Mina favoritbanor är nog Outskirts, regret, delta halo och The Arbiter. I Xbox Live är jag Spartan. Tan och Orange Vertical Grandient bakgrund. Med Runes märket metal och gul. Min Stats Deadly Nisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Är din klan Achtung Norby hel svensk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 spelar mest som arbiter och gillar mest delta halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Jag gillar att spela både som Arbiter och Masterchief. Mina favoritbanor är nog Outskirts, regret, delta halo och The Arbiter. I Xbox Live är jag Spartan. Tan och Orange Vertical Grandient bakgrund. Med Runes märket metal och gul. Min Stats Deadly Nisse Woho, kassler gör come back.Hmm Vilken level är du på ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) Kolla hans Stats... Deadly Nisse Redigerat 5 Februari 2005 av Elite Commander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 (redigerat) Jag gillar att vara John(Spartan 117) på Outskirts och Metropolis. Jag har inte Live så jag får inte köra det roligaste. Wheeee, Kassler är tillbaka. :cool: Redigerat 4 Februari 2005 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg