Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jag gillar att vara både Arbiter och MC (Master Chief) Mina favorit banor är OutSkirts och the great Journey. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Okej. Hur ser din multiplayer gubbe ut, E L? Antar att det är en Elite... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) Okej. Hur ser din multiplayer gubbe ut, E L? Antar att det är en Elite... nej det är det faktiskt inte ;) det är en en Spartan som är steel färgad och har Nummer 1 som märke. Redigerat 5 Februari 2005 av Elite Leader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 *får en chock attack* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag gillar att vara Spartan 117, mina favvobanor är Outskirts och The Great Journey! Min Multiplayergubbe är en Spartan och han är helt guldig och har ett Championmärke(Steel och Orange)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 har nån kört en m.c på det spelet nån gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) ehhh! det finns inte m.c :meddum: jag har redan klarat spelet ett par gånger nu. Och det är roligast att vara Covenant Elite (arbitor) och mina favvobanor minns jag inte vad dom hette :lol: Och jag hatar Brutes och hunters, Jackal e aaslätta Redigerat 10 Februari 2005 av Threeforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag är lite petig när det gäller spel namn. Han heter Arbiter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 och..... Hur mycket bryr jag mig på en skala från 1-1000 jo 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Skiter väl hur mycket du bryr dig jag vill bara att det ska stå rätt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Skärpning <_< Mit favoritlag är nog spartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 nog för att jag tyker att halo 2 suger i singelplayer kan jag ibland (myket sällan) tyka att banan metropolis är kul i multiplayer när jag kör med en polare är jag master chief och är helblå med ett helgult kärnkraft märke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg