majstro Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 nej för nåra månader sen o du menar när jag skrev jag klarade spelet aldeles nys så menade jag nåra månader hehe, 3/1 frågade du "Hur får man simföterna? var får man tredje pärlan?" så några månader är väll ändå att ta i ? ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 (redigerat) oj, det blev dubbel post. Redigerat 28 Januari 2005 av majstro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 men jag har spelat hela kvällarna och dagarna men s*it samma :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 man ska fusa en kingstone med en i staden och hon öppnar en telebort till wind templet fast man kan inte gå upp dit och det ligger en gubbe med ett spöke runt använd Gust jar och då försvinner spöket och då får du ljus pilen måste man ha pilbågen för de här???? för ja har reden gjort detta o har inte klarat spelet o har inte pil bågen heller.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 JA DU MÅSTE HA PILBÅGEN FAST OM DU JÖR DET NÄR DU INTE HAR PILBÅGEN SÅ FÅR DU PILEN NÄR DU FÅT PILBÅGEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 k har fått pilbågen nu o klarat wind templet men ja märker ingen skyllnad på pilarna, de ser helt normala ut.....ska de va sådär lr???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 PRATA GUBBEN SOM ÄR BREVID SÄNGEN DÄR DU FICK LJUS PILEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 f*n!! varva spelet ida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 öhh?????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 tilbaka till ämnät Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg