Meecham Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Vilken green day låt tycker du är bäst? (Om du lyssnar på green day) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (redigerat) Dem suger Redigerat 5 Februari 2006 av ALIEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meecham Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Det är bra tycker samma :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag gillar inte Green Day men om jag måste välja nån så är det Boulevard of broken dreams Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Boulevard of broken dreams, Wake me up when september ends, American idiot å holiday!! :gitarr: Dom rockar B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Basket Case, Brain Stew, Good Riddance, J.A.R., Minority, Scumbag, Waiting, Warning, When I Come Around m.fl. Finns MÅNGA fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 (redigerat) Jag har deras senaste album och jag tycker att nästan alla är bra, jag har haft det ett tag... Redigerat 25 Januari 2005 av X-Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Basket case äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Boulevard of broken dreams Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Holiday, Basket case, She och lite fler låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 She's a rebel, Basket case, Boulevard of broken dreams, Nice guys finish last + många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Boulevard of broken dreams och American idiot e bäst ! Det är inte min stil att säga det här men dom Rockar :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.