knutterz Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Skrivet 22 Januari 2005 Har grejat dom 2 första elementen...misstänker att jag behöver kunna gräva lite nu.... har tokletat, tror jag.. Men jag kan inte hitta dom (Mole Mitts)
David_OG Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 du ska in i dörren rakt fram i Temple of Winds (eller vad det heter .tempel 3 ) du ska in i dörren åt Höger när du har gått upp dit , men för det måste du ha en nyckel . leta reda på en Nyckel i en annan dörr .. när du öppnat dörren så ska du gå tills du kommer till en Gång som leder åt höger .. om du går med den så hoppar du ner till början , men i väggen som är där vid Gången så ser du att den e crashad Spräng den med Bomben !! ;)
knutterz Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2005 du ska in i dörren rakt fram i Temple of Winds (eller vad det heter .tempel 3 ) du ska in i dörren åt Höger när du har gått upp dit , men för det måste du ha en nyckel . leta reda på en Nyckel i en annan dörr .. när du öppnat dörren så ska du gå tills du kommer till en Gång som leder åt höger .. om du går med den så hoppar du ner till början , men i väggen som är där vid Gången så ser du att den e crashad Spräng den med Bomben !! ;) Tack !
Rekommendera inlägg