Gäst B!ZZ!* Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 är det bätre spel till mac? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 än vad då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag tykker det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 har du mac? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 ja.. det finns mykket roligare spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Croon Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 MAC ÄGER...Jag såg på "Discovery" i Förrigår där visa dem att Mac ( G5 ) Är den Bästa Datan som någonsin Gjorts..Ni vet Det Torntet asså Datan.Den Kunde Man bygga helt själv,man kunde Få sakerna och ritning Hemskickat..Jag längtar till när jag fyller år för då får jag en G5:a För nu har jag bara en G4.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 pc har dåliga och bra spel men mac har bar bra spel för dom bra spelen tiill pc komer tilll mac och så gör dom ju spel sjölva har en g4 rätt usler menskafå en g5 2000 mgz den bästa alltså med panter :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Croon Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 pc har dåliga och bra spel men mac har bar bra spel för dom bra spelen tiill pc komer tilll mac och så gör dom ju spel sjölva har en g4 rätt usler menskafå en g5 2000 mgz den bästa alltså med panter :) Har du Jaguar nu eller? Jag har panther på min..Såg du den reklamen för länge sen,det var en sån man som gick förbi ett skyltfönster så backa han,så titta han noga på den Macen där inne i skyltfönstret.Så böjde han huvet så gick skärmen ner, då tog han upp huvet och skärmen gick upp,allt han gjorde djorde den.till sist tog han ut tungan,så kom den CD spelaren ut..Det e en sån jag har..Den e skitcool :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 ja jag har jaguar och os 9.1 för det finns inte så mycket sple till os x :( men det komer :) som halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Croon Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 ja jag har jaguar och os 9.1 för det finns inte så mycket sple till os x :( men det komer :) som halo Ska Halo komma till mac Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg