leet Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 När jag kör skirmish eller något liknanade så efter några sekunder när "Gamet" har startat så exploderar alla mina byggnander och fordon och jag har helt plötsligt blivit "defeated"! Frågan är: Varför exploderar allt? Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (redigerat) det lät konstigt tyckte jag. jag har ingen anning vad felet kan vara. Redigerat 23 Januari 2005 av mikaelrask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Testa instalera om spelet ( Verkar som om det är mycket problem med det spelet när jag ska starta det kommer det upp SERIUS ERROR eller nåt sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Det har jag läst om Desen, gå in på www.eagames.se och ta en tittt på supporten. Fast jag upptäckde att det är bara när jag kör skirmish detta händer.Om jag kör campain så e det som det ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (redigerat) ok. testa och köra alla uppdrag sen köra skirmish. Ursäkta men hur f*n använder man SUPPORTEN!? Fattar ingenting! :huh: Redigerat 23 Januari 2005 av Desen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (redigerat) Nu har jag uppdaterat till V1.2 men samma sak händer ändå! OBS: Spelet är inte köpt! Redigerat 23 Januari 2005 av MARSVINS KUNGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 gör det patchar brukar innehålla bugg-fixar så jag tycker du ska skaffa 1.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Hmm, det där har bara hänt mig 2 gånger. Det var när jag lanade och flera personer hade samma serial. Tror det hände när jag testade en dålig trainer också. Om du har försökt att hacka big filen och du har gjort fel kan det bli så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag tror jag vet varför nu! Jag hade råkat använda en sorts crack som endas var gjort för Generlas Zero Hour V1.5 Just nu håller jag på att "skaffa" crack till min version.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) INSTALLERA OM SPELET! det bliså om du ej installerat om spelet när du installerat om windows etc. Redigerat 30 Januari 2005 av fredrikm92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 saken e klar....jag har laddat ner rätt Crack nu....Tack till alla som hjälpt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.