Magi Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Hej. Jag har fått lite flash kod nu till min nya website. Ska förhoppningsvis lägga ut den om någon vecka men saker tar tid. Har fått de nya minitanksen som var obrukbara. De fungerar inte som de ska. Otroligt dåligt. Ska ni köpa radiostyrda leksaker från VSTank så se till att testa dem först. Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Skulle gjärna testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Hör av dig. Har annars fått upp min nya flash hemsida. www.gamereality.se Jobbar på den. :) Vad tycks? Regards Magi Redigerat 30 Juli 2006 av Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jeflar! snygg sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Jag fattade ingenting... Redigerat 30 Juli 2006 av Forsman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Hej. Jag har nu fått färdigt ett API till en FoxBoard så att man enkelt kan fjärrstyra tex en robotdammsugare över internet men en webcam monterad . http://www.acmesystems.it/?id=4 Läs lite här: www.gamereality.se Jag håller på att bygga 2 tanks oxo så att folk kan logga in och kriga med dom i mitt hus. Nu undrar jag om ni kan tipsa mig om andra saker man kan köpa och ha hemma så att folk kan logga in i dom och hjälpa mig hemma. Dammsugare e på gång och robotgräsklippare skaffar jag till sommaren men vad finns det mer man kan ha inomhus nu under vintern, som folk kan styra över Internet och hjälpa mig i huset? Skulle ni själva vilja styra något hemma från jobbet så hör av er. :) Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Grattis till framgången! Detta var riktigt häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 IRL är för nördar, men jävligt bra grafik.. men man kan lika gärna spela hl2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 jag har kört den :) i typ 5 minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Hej. Väcker denna för intresserade och för att jag skaffat en ball världs karta IP visare. Vill kolla antal blimps jag får. Har snart annars ett bra billigt system färdigt att bygga billiga trådlösa webcam robotar på. Snart så...... M Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Coolt. Läskigt om det kommer in värsta hacker mitt i natten om du skulle typ ha datorn på så hackern kan använda roboten på något sätt och typ föra massor oväsen så man vaknar och ser roboten åker runt :P f*n vad rädd jag skulle bli :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 fy vad grymt, skulle görna vilja testa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.