d@rk Skrivet 26 December 2003 Rapport Skrivet 26 December 2003 hejsan vist är det spelet fett jag är på level 3 lisa hur många levlar finns det?
Gäst NightShade Skrivet 27 December 2003 Rapport Skrivet 27 December 2003 jag har det också jag är på lvl 7! :D och jag tror att det bara fins 7 levlar...
Gäst böna Skrivet 27 December 2003 Rapport Skrivet 27 December 2003 HÄR ÄR LITE FUSK TILL SIMPSONS-SPELET: Triangel, triangel, triangel, triangel- spränger alla fordon i en smäll. Fyrkant, fyrkant, fyrkant, fyrkant- snabbare bilar. triangel, triangel, triangel, triangel- snabbast bilar. X, O, X, O - alla bilar man kan få PS. Först måste man trycka in L1+R1 innan man skriver fusken 8) 8) 8)
Gäst NightShade Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 HÄR ÄR LITE FUSK TILL SIMPSONS-SPELET: Triangel, triangel, triangel, triangel- spränger alla fordon i en smäll. Fyrkant, fyrkant, fyrkant, fyrkant- snabbare bilar. triangel, triangel, triangel, triangel- snabbast bilar. X, O, X, O - alla bilar man kan få PS. Först måste man trycka in L1+R1 innan man skriver fusken 8) 8) 8) finns det inget fusk som gör att bilarna inte går sönder? :|
d@rk Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Skrivet 29 December 2003 jo det finns ju på fuska.se och fuska.nu fast fuska.se har bäst till detta spel http://burns.thefinaldimension.org/otn/wink/thumb.gif
Gäst Golden Star Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 JAG HAR DET OCKSÅ OCH HAR VARVAT DET!
Rekommendera inlägg