Gäst Tobbis Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 ja, som på reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Mer blått än grått skulle jag säga.. visst bakgrunden är grå men inte resten ;) jag tykker att det skulle vara svart! J*vl*r vad grymm du är!,lixom..svart o blå!,f*n vad coolt!,men men det skulle ju vara tråkigt för admin för han skulle ju få en massa jobb,eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d@rk Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Mer blått än grått skulle jag säga.. visst bakgrunden är grå men inte resten ;) jag tykker att det skulle vara svart! J*vl*r vad grymm du är!,lixom..svart o blå!,f*n vad coolt!,men men det skulle ju vara tråkigt för admin det hade nog inte vart så svårt i alla fall :) det är bara ändra på instälningen på bakrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Det är inte svårt men admin hur tar man bort så andvändarna inte kan välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.