Hoppa till innehåll

Hur Mycket Får Man Älska Sitt Land?

Apoca

Rekommendera inlägg

• Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det gör dom inte heller i innebörd, det är bara att det ränner runt folk som inte kan skilnaden och som sprider det vidare till sina vänskapskrätsar så blir det som en ond cirkel... om du säger till mig så säger jag till mina polare som säger det vidare till sina poalre, typ så är det fungerar idag så då börjar alla tro att det är samma skit..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

nazism består också en liten del av "hämd". Eftersom tyskland förlorade första världskriget, så ville Hitler på så sätt hämnas som övertygade dom flesta till att bli nazister.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hämd vete f*n, det handlar om renhet, och då kanske hämd är inräknad..

hitler var tvungen att hitta på någon att anklaga, judarna hade det ganska bra ställt under tyska deprisionen som uppstod efter första världskriget, så därför vart det dom som var syndabokar, vilket var smart av hitler eftersom tackvare det så fick han makten... men största delen som jag anser till förintelsen är att england och frankrike skulle ha så j*vla mycke krigsskadestånd så det var därför tyskland kolapsa och alla vet vad som hände efter det... förövrigt så var det mellan nazi och komunsiterna som tyska foket fick välja mellan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle också valt nazisterna, eftersom se bara på hur sovjet var på den tiden... totalt kast, det var inte fören andra världskriget bröt ut som jobb uppkom då dom var tvugna att tillverka vapen och ha soldater... och ändå under andra världskriget så hade tyska soldater bäst utrustning, en tysk pansarvagn kunde lätt slå ut 10 st ryska innan tyska pansarvagnen var skadad... fast sen var det ju judar som bygde pansarvagnarna så det kanske var därför det var så bra kvalite :P ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför skulle du det? ska bara säga att hitlers parti hade något som kallades för brunshortorna, som var som en arme, innan han vart vald till rikskansler, typ som sprang runt och klåde upp allt som var imot han regim, och komunister också. men komunisterna hade iförsig också typ slagmänn fast inte lika många...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Jag hade flytt över havet och stridit för Engelsmännen! Hail to England!!!!!

Du tror inte att tyskarnas gränsbevakning var rätt effektiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...