Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 Jag hörde att man kunde få en till partner som heter Mrs,Mwos?? hur får man den ? Jah har dessa partners Goombella Kops Vivian Boombary Yoshy Flurry
Sauron Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Skrivet 24 Januari 2005 a du måste göra en truoble som heter miss mouse så får du henne
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Skrivet 24 Januari 2005 a du måste göra en truoble som heter miss mouse så får du henne vad är en truoble??
Pink Tiger Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Skrivet 23 Februari 2005 Först måste du göra ett "trouble" henne, om du går in i dörren till höger om din bomb partners hus finns en anslagstavla där det står en massa troubles. Det står ??? på hennes trouble, hon vill att du ska gå till Hooktails castle längst upp i det rummet Hooktail var. Där finns en osynlig kista mitt i rummet, ta fram flurrie och blås imitten av rummet. Ta saken i kistan och ge den till musen så blir hon din partner!
Link_Cable Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Skrivet 23 Februari 2005 det skulle jag aldrig lista ut :D nu när jag ändå såg de kan ja säga tack :)
Salzalada Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 Vad är det för spel ni pratar om??
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 Vad är det för spel ni pratar om?? :lol: Paper mario 2 -_- :wacko:
Link_Cable Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 lägg av nu fortsätt inte tråden låt den ligga tills den typ försvinner... (asså den blir så opopulär så den åker ner tills den inte märks längre) han har fått sitt svar! :)
Rekommendera inlägg