LuddE Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (redigerat) Min klan tänkte skaffa ett nytt spel så att vi kan ha samma klan i flera spel, men vilket spel?? Eftersom vi spelar rtw så vill vi inte ha nåt strategi spel! Så då tänkte vi nåt fps spel och de 2 bästa ,ja mest intressanta är bf vietnam lr Joint operation! Vilket av dem e bäst online(lr bara bäst) Bf vietnam e ju lite gammalt snart... Redigerat 23 Januari 2005 av LuddE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meecham Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Return to castle wolfenstein. Enemy territory är ett jätte kul spel men kanske lite gammalt men tycker du ska ha en klan på de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Men det kanske ej är många som har klaner på så gamla spel, och då kan ni ju ej möta några Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meecham Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Men det kanske ej är många som har klaner på så gamla spel, och då kan ni ju ej möta några Menar du wolfenstein? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Men snälla kan ni säga vilket av spelen som är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 (redigerat) Skulle jag vara dig skulle jag LUNGT ta Joint Operation's jag har det själv (Har blivit fel så jag kan inte köra just nu) JO är ett as bra spel, mycket bättre än bfv! Ibland är krigt RIKTIGT intensivt i JO! vapnen i dom är också nyare än i vietnam! ¨banorna i JO är så j*vla stora man kan röra sig mycket FRITT! och man kan köra ca 150 st per server! Joint Operarations! Några vapen Colt 45 Mosseberg Shotgun MP5 Silenced MP/10 L115a (sniper) M224 60 mm mortal Fim-92a Stinger (Målsökande mussiler mot /flygpplan/hellis) Satchel charge Claymore (mina) Flasband Fm granat M18 smoke granate <a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=24&k=night%20vision" onmouseover="window.status='night vision'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">night vision</a> binocular detronator (till satchel charge) M2 .50 cali machine gun MK19 40mm grenade launcher M134 7.62mm machine gun Knife (M9 bayonet M4 M16 M249 Saw M60 Smith&Wesson revolver och flera vapen till orkar inte räkna upp dom! sen finns little bird hellis MH-60 Blackhawk JO är det bästa spelet tycker jag om du ska göra en klan! :medieval: Redigerat 29 Januari 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Men clan spel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 JO! tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Synd att alla i klanen tycker tvärt om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.