Splatter Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 Jag har precis kommit till Dracle Mine eller vafan det heter vad ska jag göra nu då?
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Skrivet 24 Januari 2005 jag kommer inte ihåg.... kolla på www.gamefaqs.com :cool:
frezy_man Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 Du ska väl prata med Triceratopsen ( tre hornade dinosarien ). Sedan ska du Springa runt och stånga lite saker. HAHA....vet inte hur jag ska förklara:P Du får i alla fall rida på honom och ska rida på och stånga några saker.
frezy_man Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 OJ...förresten. Jag tror han kanske är inlåst först. Du ska klättra upp på en mur/bygnads liknande grejj och putta en kloss som du sedan ska göra något med. Det ser du nog förhoppnings vis vad du ska göra när du hittar klossen
Tikal Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) Jag har precis kommit till Dracle Mine eller vafan det heter vad ska jag göra nu då? leta fram en nyckel till en snowhorn som sitter fast med foten... sen ska du hitta en snowhorn som kommer göra så att triky får flame o då kan du hitta 2 alpine roots... sen när du get honom alpine rootsen ska kan du rida på honom... slå upp ett par portar med tusk attack och sedan löser sej väll d mesta om du är vaksam.... Frezy_man: du snackar om dragon rock... :P Redigerat 21 Februari 2005 av Selkie_Girl
frezy_man Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Skrivet 22 Februari 2005 <{POST_SNAPBACK}> Frezy_man: du snackar om dragon rock... :P<{POST_SNAPBACK}> Ok! haha...bra att du rätta mig;)
Mario_Mario_Mario Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 jag rockar Du rockar på att spela Dragspel med gammla torra tanter
Rekommendera inlägg