Gäst trunks_ Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Skrivet 24 Januari 2005 När man spelar 2-player med non, ska man då bara välja son-goku typ och sen fighta med non och trycka på: Fyrkant, Fyrkant, Triangel, Triangel, Cirkel så bli man till vegetto??? asså när man kör 2-player ?????? :o svara
Gäst trunks_ Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Skrivet 24 Januari 2005 :cool: vad mennar du??? asså jag bara track på R1 L1 L2 och fick alla gubbar och babidis space ship. sen så ska man väll bara välja son-goku mot majin buu tilläxempel och sen trycka på dom knapparna !!! är det så???!! :o
Bonden Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Skrivet 24 Januari 2005 Asså har du Fusion då med Goku? annars går det inte...
Gäst trunks_ Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Skrivet 24 Januari 2005 hur får man tekniken ?? när jag kör mot super-buu på Dragon-world??? men jag gjorde inte det om man skulle göra det jag bara slog in koden så fick jag alla gubbar automatiskt men vet ej om jag fick tekniken ,,??????????????
Bonden Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Skrivet 26 Januari 2005 När du kommer till banan med Super Buu, ska du gå med Suprem Kai till Goku, då får du några örhängen, sedan kommer Vegeta in i spelet, då Ska Goku och Vegeta mötas... då blir dom vegeto och du kan änvända "Potera" alltså Fusion
Gäst trunks_ Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Skrivet 27 Januari 2005 okiiiiii........ men jag klarade inte dragon-world för att få alla gubbar........... jag hålde ner i skill shopen: R1 L1 L2: ETT FUSK .. SÅ FICK JAG ALLA GFUBBAR :P
Gäst trunks_ Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Skrivet 27 Januari 2005 jag höll nere r1 l1 l2 ... så fick jag babidis space ship och alla gubbaar.. men ´vet ej om jag fick tekniken måste jag klara på dragon-world till super buu?? :visslar:
Gäst trunks_ Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Skrivet 29 Januari 2005 jag har fåt tekniken nu till att bli till vegeto. men hur ska jag använda den när jag kör två player???
Rekommendera inlägg