bogerman1 Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 (redigerat) vet nån vart dom sista trophys är jag har clank,captain cqwark,dr nefariuos,skrunch,lawrence,the plumber,courtney gears,titanium collector.nano finder,annilation nation champion,friend of the rangers,skillpoint master ,ratchet omega weapon.vilka är kvar och vart hittar jag dom ?. det är ratchet and clank 3 kan nån svara Redigerat 31 Januari 2005 av bogerman1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZELDA-LEGEND Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 man hittar rathed på första bannan om du har mat-o-matic så kan du hitta den jag har alla förutom två the plumber och titum coletion jag behöver en titum bolts den liger på metropolis jag har den där ibörjan och den man ska gå nära en vägg många siger att den tredje liger på slag feltet att ;) big al tråfen ligger i tyranitra (nåt sont)det är ett slagfelt där åker man med skrunh när man håppar över den trasiga bron så ska du åka lengst framm sen ska du åka åt höger sen kan man inte åka med bilen lengre så du måst hoppa av och gå om du har mat-o-matic så kan du se en litten grönn prick :D :D jag behöver hjälp med the plamur trofen kan du bereta vart den ligger :( jag menar the plamber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg