Icebite Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 av typ 20 bebisar och adopterade barn så har jag fått EN flicka! resten är killar. Kan det ha blivit nån bugg eller något? Är det någon annan som har samma problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Kan vara en bugg. Men kanske bara en stooor slump.. Fick du en flicka så är det ju inte så att man bara får killar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Det var nog bara en slump... Helt logisk :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lokfarfargillarx-bok Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Bygg in 9 tjej barn från början då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Love_kai Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 jag får mest tjejer, konstigt då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissUnreal Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Jag har hört något om att det spelar roll vem som adopterar (mannen eller kvinnan), eller att det spelar roll om vem som vill ha "myspys" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Myspys? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Skaffa barn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 myspys=sex (med kondom inget barn) försök skaffa barn=din tjej KAN bli gravid brukar bli så första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 myspys=sex (med kondom inget barn) försök skaffa barn=din tjej KAN bli gravid brukar bli så första gången mina simmar har fått barn när jag trycker på myspys. har kondomen spruckit då eller?? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 alla blir inte med barn efter första gången!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg