Gäst data-typen Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Jag har glömt mitt habbo lösenord så nu kan jag inte komma in nu har jag bytt epost så jag kan inte göra den där grejjen att man kollar sinn lösen sen skrev jag till dom att jag hade bytt epost och så svara dom bara såhr: :angry: ! din iformatiom om din habbo gokändes inte <_< vad ska jag nu göra då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Göra en ny ´figur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Göra en ny ´figur! nää då har jag inte mina mobler kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Håll in o och ¨ samtidigt så blir det ö samma med ä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Håll in o och ¨ samtidigt så blir det ö samma med ä... ?äåö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaniC_SWE Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Jag har glömt mitt habbo lösenord så nu kan jag inte komma in nu har jag bytt epost så jag kan inte göra den där grejjen att man kollar sinn lösen sen skrev jag till dom att jag hade bytt epost och så svara dom bara såhr: :angry: ! din iformatiom om din habbo gokändes inte <_< vad ska jag nu göra då :( ----------------------- e de här ett webbspel?? vill gärna testa de :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arty Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag har glömt mitt habbo lösenord så nu kan jag inte komma in nu har jag bytt epost så jag kan inte göra den där grejjen att man kollar sinn lösen sen skrev jag till dom att jag hade bytt epost och så svara dom bara såhr: :angry: ! din iformatiom om din habbo gokändes inte <_< vad ska jag nu göra då :( Gå in på: http://www.habbohotel.se/habbo/sv/help/scam/scammed/ och sedan fyller du i. Sedan får du tillbaka lösenordet på den email du regristrerade med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Gå in på: http://www.habbohotel.se/habbo/sv/help/scam/scammed/ och sedan fyller du i. Sedan får du tillbaka lösenordet på den email du regristrerade med. <{POST_SNAPBACK}> men han skrev ju att han hade byt email så hur ska han då få mailet? :bah: jadu det finns ej så mycke o göra skapa en ny sms lite o så klart :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Kontakta [email protected] dem kommer sen ställa frågor och sånt som dem ser i kontot och du ska svara rätt på alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 ni kan låsa teåden gjorde en ny typ förässten är på finska habbo men nu är jag på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Man behöver väl inte låsa en tråd för att det är slut diskuterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Man behöver väl inte låsa en tråd för att det är slut diskuterat. visst, så att den inte spammas efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.