Ratiasu Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Kan ni japanska namn?Snälla, kan inte ni säga några japanska namn?Eller hemsidor me såna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Daisuke, Takeo, Tomasu, Shigeru, Kenji, Kaede, Shizuka et. etc. etc. etc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Just d, kom på att d ska va tjejnamn ^.^' Shizuka, e d tjejnamn eller killnamn?*vet att jag e dum* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Det enda jag vet är Adamu (jag) och Yoji. En i min klass kommer från japan (Yoji) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Sola är ett japanskt tjej namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (redigerat) Mayoko Asami Miki Chitose Chiyo Emi Nozomi Narumi Tsukiyama Yaeko Rikako Tamafune Tomomi Maru Kochiyo Ikue Euiko Saeko Chikuma Tadako Tara Yayoi Yuri Hideko Yodo Chiyo Yumiko Kyoko Norie Miiko Etsuko ^^~ (Shizuka kan användas av både killar och tjejer. ^^) Redigerat 26 Januari 2005 av Lunai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Japanese Baby Names Asså jag hitta den här sidan med fullt av japanska namn, den må heta baby names men asså bebisen växer ju tusan upp med det namnet :visslar: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Aaah!Tack så mycke allihopa!^.^ E Kabuki ett japanskt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lokfarfargillarx-bok Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Aaah!Tack så mycke allihopa!^.^ E Kabuki ett japanskt namn? Ja om du vill det så ///ALLADINE/// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Du gillar manga antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Det gör jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Honda, Toyota, Suzuki, Honday, kawazaki, Yamaha, Lexus, Kia. det är iallfall namn... fast jag vete f*n ifall det är bra namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.