leet Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) Jag har några frågor: 1.Om jag köper Half-Life 2 och installerar det....kommer jag automatiskt få CS:Source om jag har Steam installerat? 2.Kan någon hjälpa mig att hitta det biligaste priset?.....lägsta vad jag vet ligger på 329kr hos El-Giganten.Skriv gärna adressen till sidan också, om det finns! (OBS)INTE NÅGON WEBBSIDA DÄR MAN BESTÄLLER SPELET 3.Måste jag ha en DVD-LÄSARE till datorn för att kunna spela/installera, eftersom att det står PC-DVD ROM? Redigerat 25 Januari 2005 av MARSVINS KUNGEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 1. Ja om du väljer att installera de 2. 329kr är väldigt lågt, tror inte du kommer hitta nått lägre 3. Ja, det måste du ha till 102% ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 har man tur så går det utan dvd.. (min kompis har ingen :unsure: ) men jag rekommenderar att du skaffar en.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Varför vill du inte köpa det vöver internet för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 shassen--- Jag kan inte lita på de flesta Internet-Butiker Karata---menar du att man måste ha programmet Alcohole 120% eller menar du att det e "100% klart" att man ska ha en DVD-Läsare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg