jappe Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 När man kommer in i dark world å ska klara första bossen. hur kommer man för bi dom där snubbarna som följer en vart man änn går i rummet ;) //jappe
Chihuahua Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Skrivet 26 Januari 2005 Snubbar som följer en VA? Sorry, men jag förstår inte vad du menar. Är det alldeles vid ingången eller mitt i, hur ser de ut etc etc. Om du menar de gröna (en del är t o m röda) filurerna som sover och som du får väcka så de följer efter dig, så ska du antingen kasta en kruka på dem eller skjuta en pil i deras öga. De röda filurerna däremot kan du bara använda pilar mot.
jappe Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2005 Snubbar som följer en VA? Sorry, men jag förstår inte vad du menar. Är det alldeles vid ingången eller mitt i, hur ser de ut etc etc. Om du menar de gröna (en del är t o m röda) filurerna som sover och som du får väcka så de följer efter dig, så ska du antingen kasta en kruka på dem eller skjuta en pil i deras öga. De röda filurerna däremot kan du bara använda pilar mot. men det e ju tre gubbar i ett rum i dark world i första templet ...det man får hammaren i ....det är en röd gubbe och två gröna.. dom gröna kan jag döda men inte den röda..den röda spottar eld när man vänder sig rakt mot den
Chihuahua Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Skrivet 26 Januari 2005 Sorry, glömde att du var i Dark World. Du menar de röda och gröna fulingarna som går i motsatt riktning till dig själv, va? Då förstår jag poängen. Det finns flera sätt att döda dem, det mest effektiva är med pilar. Säg att du har en röd kvar. Då går du runt lite i rummet så att han står snett framför dig i andra sidan av rummet. Se bilden här nedanför. Den röda pricken är fienden, den gröna är du. Nu skjuter du en pil rakt fram mot honom och snabbt går du åt vänster så han går höger. Om du är snabb nog så går han rakt in i pilen.
jappe Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2005 Sorry, glömde att du var i Dark World. Du menar de röda och gröna fulingarna som går i motsatt riktning till dig själv, va? Då förstår jag poängen. Det finns flera sätt att döda dem, det mest effektiva är med pilar. Säg att du har en röd kvar. Då går du runt lite i rummet så att han står snett framför dig i andra sidan av rummet. Se bilden här nedanför. Den röda pricken är fienden, den gröna är du. Nu skjuter du en pil rakt fram mot honom och snabbt går du åt vänster så han går höger. Om du är snabb nog så går han rakt in i pilen. tack då ska jag försöka
jappe Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2005 Sorry, glömde att du var i Dark World. Du menar de röda och gröna fulingarna som går i motsatt riktning till dig själv, va? Då förstår jag poängen. Det finns flera sätt att döda dem, det mest effektiva är med pilar. Säg att du har en röd kvar. Då går du runt lite i rummet så att han står snett framför dig i andra sidan av rummet. Se bilden här nedanför. Den röda pricken är fienden, den gröna är du. Nu skjuter du en pil rakt fram mot honom och snabbt går du åt vänster så han går höger. Om du är snabb nog så går han rakt in i pilen. när man har upp graderat svärdet på smedjan kommer det en kista i andra världen i smedjan ..vad ska man göra med den??
Gäst henke37 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 Tjuvarna har en person som lännat dem... hita honom, du bör ha sett honom någonstans när du letade efter medaljongerna. Han kan öppna kistan åt dig, den innehåller något som är mycket andvändbart.
jappe Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2005 Tjuvarna har en person som lännat dem... hita honom, du bör ha sett honom någonstans när du letade efter medaljongerna. Han kan öppna kistan åt dig, den innehåller något som är mycket andvändbart. vars hittar jag den gubben ????
Chihuahua Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Skrivet 1 Februari 2005 Utanför öknen i Light World. Han står där bredvid en skylt.
Rekommendera inlägg