Snake Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Ingen respekt for flash alls :( Slar vad om att han aldrig har gjort nagot i flash heller. P.S.Ar pa en liten skrutig dator pa ett finskt hotel just nu darfor finns inte AAO(lol) Jag vet att jag spårar ut, men för det första tog jag det där som ett personligt påhopp, och för det andra så älskar jag flash och har använt det en del (fast häromveckan gick min trial ut :( ).Det var iallafall lite väl fördomsfullt det där, har du frågat en spågumma eller? Man ska inte lita på dom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 va e vgflash?? Man laddar inte ner de dumbom.Det är än typ av film. Precis som action,komedi etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 sorry dubbelinlägg The Speed Of Sound Nintendo Revolution rösta högt föresten....gå in på min Hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 K.K. Slayer, vad använder du för flash program och var får man tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 OK, jag kände att jag behövde återuppliva den här tråden. Senaste flash projektet heter The Legend of Zelda The Delivery Threat. P.S.Mission Luigi har lagts på is Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Kul för dig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Hehe den här e gött cool: http://www.superjer.com/mcdiddys.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 (redigerat) Kul för dig då ._.() Redigerat 25 Oktober 2005 av K.K. Slayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Hehe den här e gött cool: http://www.superjer.com/mcdiddys.php Cool :cool: K.K Slayer: Ja,har du något problem med det eller? -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 ja fick den av en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 the real legend of zelda(2 st) och the real mushroom kingdom(6 filmer) filmerna på www.newgrounds.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) håller med link the legend ca 50% bara zelda filmerna er bäst Redigerat 8 April 2006 av Jimpa_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.