K.K. Slayer Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Sry dubbelpostning men:LOL :P Fuska rox my sox of de va bara för att visa att de va jag som gjorde flasharna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) Ignore This Message. Redigerat 1 Mars 2005 av Anorectic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Sry dubbelpostning men:LOL :P Fuska rox my sox of Var får du tag på alla sprites? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 nätet eller så tar jag dom från spelet själv,som alla andra gör,inte någon j*vla slöfock alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Du klipper ut dom i photoshop. va? Kommentera "mina" filmer då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Du klipper ut dom i photoshop. va? Kommentera "mina" filmer då! nää,jag jag tar dom från en emulator <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Asså jag menar SEN klipper du ut dom i photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 den e svenkul http://www.newgrounds.com/portal/view/171068 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 den e svenkul http://www.newgrounds.com/portal/view/171068 extremt gammal <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag har aldrig sett den förr ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 nej. de e för att du inte gör flashfilmer. dom som gör det brukar titta på andras filmer och kolla ungefärhur dom gör. därför har jag redan sett alla filmer ni visar + väldigt många fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 nej. de e för att du inte gör flashfilmer. dom som gör det brukar titta på andras filmer och kolla ungefärhur dom gör. därför har jag redan sett alla filmer ni visar + väldigt många fler visa alla din filmer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.