Bonden Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Skrivet 26 Januari 2005 Hiho... Hur får man Ubb? vet att man ska döda Kid Buu med spirit krtaften, men jag mötter bara Broly hela tiden... Vad gör jag för fel?
Gäst trunks_ Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 för att vinna uub måste du klara storyn med kid-buu och vinna spirit boll kraften...
Bonden Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2005 mmm... vet, har en känsla av att jag skrev det :P men som sagt jag möter bara Broly... Jag möter inte kid buu...
zitroz Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Skrivet 30 Januari 2005 jag möter bara kidboo aldrig broly men jag vill veta hur man möter brolly och hur man vinner med spiritboll kraften
Gäst ZEBBE Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Skrivet 1 Februari 2005 Okej, man får inte prata med Supreme Kai i öknen ( mountains) om man vill möta Kid Buu om man vill möta Broly så prata med Supreme Kai Okej nu har jag en fråga, det står på baksidan av spelet att man kan ha över 40 gubbar jag har 38 st räcknas Collers och Frizas spaceship som två till gubbar eller? :blink:
Bonden Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2005 venne... har du cell jr och den där grönsaken då ??
Rekommendera inlägg