lokfarfargillarx-bok Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2005 Ja även om den gjorde det skulle det inte gå att få i MAGEN Jo för att man skrattar så mycket när man spelar ett kul spel på NDS så att magtarmarna får en sjukdom som heter cancer
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Skrivet 4 Februari 2005 dumma alladin,nu när du har en kulspruta i handen,skjut dej själv,säg till dina klasskompisar(som går på lekis)att dem ska mörda dej.Om du hade gjort en egen konsol,skulle den gå i konkurs på en timme efter den släppts ut....
FireFly Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) Ja även om den gjorde det skulle det inte gå att få i MAGEN Men att tarmarna skulle böjas av att man skrattar... Knappast! Isåfall skulle jag få sån där mag-cancer nu, eftersom jag skrattar av alla dina kommentarer... Redigerat 5 Februari 2005 av FireFly
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) dumma alladin,nu när du har en kulspruta i handen,skjut dej själv,säg till dina klasskompisar(som går på lekis)att dem ska mörda dej.Om du hade gjort en egen konsol,skulle den gå i konkurs på en timme efter den släppts ut.... Menar du inte en timme före den släpps? :P Jo,förlåt,+konstigt namn du har.......menar "alladin fanet"lokfarfargillarxbok.Du kan ju ej stava!Så här ska det stå:kollafarfargillarxbox,du är visst en 5-åring,sånna små som er bör ej skriva sånna här saker,du är helkonstig.....K.K Slayer är mycket coolare än dig! Redigerat 5 Februari 2005 av Rockodile
lokfarfargillarx-bok Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) dumma alladin,nu när du har en kulspruta i handen,skjut dej själv,säg till dina klasskompisar(som går på lekis)att dem ska mörda dej.Om du hade gjort en egen konsol,skulle den gå i konkurs på en timme efter den släppts ut.... Menar du inte en timme före den släpps? :P jag har magcancer Redigerat 5 Februari 2005 av lokfarfargillarx-bok
lokfarfargillarx-bok Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) - Redigerat 5 Februari 2005 av lokfarfargillarx-bok
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) Haha,änu en dålig vits,håll klaffen eller jag anmäler. Fast du har skitkul signatur!Haha!Du är kär i Alladin! Du säger att du kan stava,men så här ska det låta: Lock Farfar gillar X-box...... Redigerat 5 Februari 2005 av Rockodile
lokfarfargillarx-bok Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Haha,änu en dålig vits,håll klaffen eller jag anmäler. Fast du har skitkul signatur!Haha!Du är kär i Alladin! Du säger att du kan stava,men så här ska det låta: Lock Farfar gillar X-box...... Vadå lock???? vet du inte vad ett LOK är ?? det är en maskin som drar Tågvagnar
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Lok,jaha,men det visste jag redan,men var har det med ditt användarnamn att göra?
K.K. Slayer Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 .....K.K Slayer är mycket coolare än dig! Hihi!!Jag är :cool:
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Men detta ämmnet handlar om Radiovågor inte vem som är Coolast :angry:
Rekommendera inlägg