lundbergkga Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 finns det någon som vill kopa rune pickaxe, rune battle axe, rune full helm, rune chainbody och rune kite shield??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundbergkga Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 du är en member va???hur mycket kostar det att va member???hur mycket ska du ha för din rustning...alltså pengar i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Ärligt, är du sjuk? Du skrev frågan och sedan frågar du dig själv vad det kostar och om du själv är member :blink: Det kostar iallafall 5$ för member. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundbergkga Skrivet 27 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Ärligt, är du sjuk? Du skrev frågan och sedan frågar du dig själv vad det kostar och om du själv är member :blink: Det kostar iallafall 5$ för member. jag skulle skriva till en person som jag fick privat meedelande ifrån och råkade skriva in det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Ingen som säljer full red dragonhide set -.-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 om ja får det gratis (sparar) Hur ser man om man e member???????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 du secure loggar in på ett ställe och där står de: you have 31 days left of ur membership(om du tagit 1 månad) :D jag e member därför vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.