Virus83 Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 jag hade samma problem en gång och jag fick skaffa en ny crack vad hittade du den nya cracken? inkluderar då den att man inte behöver någon skiva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Fick låna spelet av en kompis som hade laddat ner det... och det funkade inte då... Alltså, man kunde inte bygga väggar... =( Så det är därför ni inte kan bygga väggar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muzap Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 maila ea det e typ bättre och så e det billigare men jag kunde bygga väggar när jag hade gjort det fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Det funkar inte att bygga väggar för att man har skaffat det olagligt genom att ladda ner det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg