Gäst viktor_2004 Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 (redigerat) Jag behöver folk som runar åt mig... det går till så här: Du tar ut 27 rune ess från banken i al-kahird springer till fire ruins ger mig dom tillbaka får du 54 fire runes... om det är några andra runer säg till. skriv på forumet om du är interiserad... Redigerat 27 Januari 2005 av viktor_2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 jaha är det så man använder en rune essence Har alltid undrat men ja kan sälja rune essence kan få tag på dom men vad har man alla talismaner till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 jaha är det så man använder en rune essence Har alltid undrat men ja kan sälja rune essence kan få tag på dom men vad har man alla talismaner till Talismanerna har man till att teleportera sig från stora stenar (eller vad man ska kalla dom). Höger klicka på en talisman och ta "Localiton" (fel stavning kanske.), då står det åt vilket håll du ska gå för hitta stenarna. Vet inte om jag beskriver rätt nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.