Rallypacker Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Jag undrar om det är någon som har spelat det? Vad tycker ni om det? För er som inte gjort det är det ett spel som man är kända hip-hop artister på, man slåss om New Yorks undre värld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jag har aldrig spelat det är det kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Vet själv inte, har just beställt det på nätet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Vet själv inte, har just beställt det på nätet. jag har spelet! man kan vara sean paul, snoop dogg, xzibit m.fl. det är roligt man kan slö sönder varandra med järnrör :) kanske lite seg kontroll men helt klart köpvärt! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Gött att höra, borde komma imörn!: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg