devil0810 Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Tja alla Fable GeeK´s hehe jag tänkte Fable är ruskigt populärt nu så varför inte skapa en alldelest EGEN tråd om fable =) fråga om hjälp,tips etc eller kanske skryta lite för kompisarna ;).............. En fråga av mej jag har varvat det 1 gång men hur får man grey att gifta sej jag har gett ros jag har köpt hus men hon säger att jag inte har nått hus? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 vad har du för hus och var någon stans jag har itt i bowerstone south och alla uppgraderingar då gifte hon sig. men har klarat spelet några gånger men behöver hjälp med en sak var ska man lämna in brevet där det står att Lady Grey dödade sin syster? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 §1.12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg