ZamCo Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Jag söker medlämar till ett avtar team! I teamet gör vi avtar till andra. Alla ska hälst ha MsN!!!!!!! Snälla Joina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 aaa det är gratis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Vad gör man i det här avatar teamet då ? Jag vill bli medlem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Man gör avtar till andra! Skickar dom så att vi får FM! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 jag kan fixa alla sorters avatar. jag har msn men jag kan inte göra egna avatar men jag kan fixa bra avatar på annat sätt. om du läser det här och tycker att jag kan va med så säger jag vad jag heter på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.