Frida_hihi Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 hej, jag har spelat sims 2 ganska länge och skulle vilja ha lite fusk, så är det någon som skulle vilga ge mig lite fusk?? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 kolla på fuska.se eller dom 1423432534525 miljarder tidigare trådar om detta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 kolla på fuska.se eller dom 1423432534525 miljarder tidigare trådar om detta punkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gullan Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 hej, jag har spelat sims 2 ganska länge och skulle vilja ha lite fusk, så är det någon som skulle vilga ge mig lite fusk?? :rolleyes: vill du ha penga korden så är 50 000simdaler lika med= "motherlode" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Love_kai Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 finns ju många koder som många inte vet om. spela en liten trudelut, så går allt bra! :gitarr: :visslar: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lixa Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Ett fusk är att du skriver in: boolprop testingcheatsEnabled true. Tryck sedan enter och sen shift och håll över brevlådan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Ett fusk är att du skriver in: boolprop testingcheatsEnabled true. Tryck sedan enter och sen shift och håll över brevlådan. Det är väl boolProp testingCheatsEnabled true vill inte vara petnoga men stor och liten bokstav har stor betydelse :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg