Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag är i ganons tower och har kommit till en lila teleport som tar mig upp till ovanvärlden, båten säger att jag ska göra nånting vad är det jag ska göra??

Skrivet

nppe gå till baka till ganons tower och håpa ner i hålet i rumet mit emot det låter kånstikt men det är sant sen ska du döda några falska phantom ganon kom ihåg att följa svärdets hand tag till slut får du ljus pilar sen ska du skuta en annan phantom ganon med den ta svärdet ochslå sönder en trä dör gå igenom koridåren så möter du pupet ganon om du vill ha mer info så titta på www.zeldauniverse.net den e på engelska

lyka till :bah:

Gäst AntonJ3000
Skrivet

jag är i ganons tower och har kommit till en lila teleport som tar mig upp till ovanvärlden, båten säger att jag ska göra nånting vad är det jag ska göra??

Om du har slut på mormors dricka åk eller telportera dej till Outset Island. Lycka till
Gäst alleballe-king
Skrivet

Gäst alleballe-king
Skrivet

du dödar klonerna av ganondorf genom att slå skoten tebaks me svärdet

• Skapa ny...