softy_dbz Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 hej jag vill inte bygga på mitt andra "ämne" ( hjälp sappihre ) dt e bara jag som skriver där...ialla fall, jag vet nu var fjärde gymet ligger men dt e en grotta i vägen och för att komma förbi måste man göra strenght. Min pokemon kan dt men jag har inte medaljen så att jag kna använda den!!! VAD SKA JAG GÖRA?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Få medaljen, klara gymmet! Det var länge sedan jag spelade men vilket gym är det 4:e, vilken typ och i vilke stad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 ehh staden heter Lavardige town men hur ska jag ta medaljen om gymet är där och jag inte kan komma dit?? stenen är i vägen och man måste göra strenght på den men jag har inte medaljen för att göra det.ohh det e så tråkigt nu när jag inte kommer vidare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Lavaridge, det är staden i mitten av en skog med ett utomhus-bad vid en utgång i PC:en va? Det var så länge sedan jag spelade! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Är stenen en sån man ska göra strength på eller rock smash? Om det är en sån som man ska göra strength på så går du fel väg, men om det är rock smash går du rätt. Åk upp på linbanan utanför feiry path så kommer du till toppen av mt chimney. besegra team magma/aqua där och gå ner för jagged pass. nu kommer du till lavaridge town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 ja, men dt är en sand strorm i vägen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Gå genom feiry path (en grotta lite till vänster om sandstormen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg