Hoppa till innehåll

The Sims2


Lixa
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vad är det roligaste som har hänt er i The Sims2? Skriv inte typ att du fick ett barn utan skriv saker som du tycker är knäppt eller skrattade åt.

Typ: Min sim gjorde magplask.

 

Jag och min kompis hade gjort oss och de killar vi gillar, min kompis i spelet gick in i huset (killarna var där), inget hände. Sen gick "jag" in huset och båda killarna busvissla :lol: :lol:

 

Sen lyckades "min kompis och hennes kille" få spisen att brinna hela tiden och så söndrade de duschen och lavoaren hela tiden!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är när min sim var gravid och "jag" (jag gjorde mig själv + min ex pojkvän)

blev helt knasig!!!! en doktor kom och "jag" trodde typ att jag blivit bebis på nytt! :lol:

 

Det har också hänt att en sim har tiggt pengar och har använt en mjölpåse, för hon ville tydligen ha barn fast hon inte ens var kär i nån! :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade ett sånt där badkar nergrävt i marken, och sen på ena sidan hade jag 2 träd. Nina Caliente var hemma hos min familj och dom satt i poolen. Sen när Nina hoppade upp så hoppade hon upp mellan dom träden så hon kom inte ut, så hon pissade ner sig och blev jättehungrig och sen svimmade hon. När hon vaknade dog hon av hunger....

Jag tycker det var skitkul!!!!!!! :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...