Lixa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Vad är det roligaste som har hänt er i The Sims2? Skriv inte typ att du fick ett barn utan skriv saker som du tycker är knäppt eller skrattade åt. Typ: Min sim gjorde magplask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 det var ju jätte kul :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Vad är det roligaste som har hänt er i The Sims2? Skriv inte typ att du fick ett barn utan skriv saker som du tycker är knäppt eller skrattade åt. Typ: Min sim gjorde magplask. Jag och min kompis hade gjort oss och de killar vi gillar, min kompis i spelet gick in i huset (killarna var där), inget hände. Sen gick "jag" in huset och båda killarna busvissla :lol: :lol: Sen lyckades "min kompis och hennes kille" få spisen att brinna hela tiden och så söndrade de duschen och lavoaren hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Love_kai Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 det är när min sim var gravid och "jag" (jag gjorde mig själv + min ex pojkvän) blev helt knasig!!!! en doktor kom och "jag" trodde typ att jag blivit bebis på nytt! :lol: Det har också hänt att en sim har tiggt pengar och har använt en mjölpåse, för hon ville tydligen ha barn fast hon inte ens var kär i nån! :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 knasigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lixa Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 En kille i Uddaholm födde en Alien! :P :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BobSmiley Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag lyckas alltid få bra familjer utan något problem (kanske nåt litet) hela tiden förutom en gång då jag lät min sim försöka kela med en annan mitt under sitt eget bröllop mitt framför sin nyblivna fru. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Ja va inne i Don Lotharios hus.. sen åkte ja till shoppingstället me Dina.. sen va han otrogen me hennes PRECIS när Cassandra kom :lol: Gissa vem som blev örfilad :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 När en av mina kompisar spelade kom en kanin fallande från himlen vi fattade inte varför men när vi tryckte på den så stod det t.ex leka med kompis kaninen boxas med kompis kaninen o.s.v. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 knasigt! Du menar Nyfiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag hade ett sånt där badkar nergrävt i marken, och sen på ena sidan hade jag 2 träd. Nina Caliente var hemma hos min familj och dom satt i poolen. Sen när Nina hoppade upp så hoppade hon upp mellan dom träden så hon kom inte ut, så hon pissade ner sig och blev jättehungrig och sen svimmade hon. När hon vaknade dog hon av hunger.... Jag tycker det var skitkul!!!!!!! :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Det var när min syrra hade gjort en familj och mannen dödade hustrun och barnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg