CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Det var när jag skulle gå till jobbet med min sim och tjejen i bilen försvann typ var femte sekund en stund, såg ut som en spökbil. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 när jag spelade så kommer det en zombie och ringer på mig dörr! sen öppnar min sim och blir kompis med han!!! fast det visar sig vara en tjejzombie så dom gifter sig efter ett par dagar!!! :lol: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 För mig har det inte hänt något speciellt på The Sims 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) För mig har det inte hänt något speciellt på The Sims 2. Samma här! Kan va för att jag inte spelar det så mycket... Redigerat 25 Februari 2006 av Jerec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 på karriär belönigar köpte jag nån människoätande ko växt min gubbe ät av kakan sen blev han uppkäkad nu är det e annan gubbe som bor där och ett spöke är där på natten :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det var när min syrra hade gjort en familj och mannen dödade hustrun och barnen. Nähe ???? Hur f*n gjorde han det ? S:S:S: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg