Skinnpytte Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Har nån ett tips till ett spel helst ska det vara ett änetyrs spel eller ett rollspel? Mitt föra ämne blev konsigt så jag gorde ett nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 golden sun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Mer tips?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 final fantasy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 pokemon..... skoj bara köp metroid zero mision mycket äventyr ommdet är det du vill ha?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Pokémon emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) sorry Redigerat 9 Februari 2005 av Tutankoopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) Otroligt lagg Redigerat 9 Februari 2005 av Tutankoopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Några bra spel: Pokemon Fire red Metroid Zero mission Advance wars Mario & Luigi Dragon ball Z The legence of Goku 1,2 eller 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 megaman battle network 4 blue moon/red sun,svårt men bra äventyrs spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Köp Boktai The sun is in your Hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jo som tutankoopa säger är boktai ett kul spel... annorlunda men OOOTROLIGT KUL! jag ska nog sj köpa det snart... men iaf back to topic! jag rekomenderar även pokemonspelen och dbzspelen om du läser db asså... nåra andra kul spel är ju bland annat golden sun (BÖRJA MED DET FÖRSTA!!! mycket enklare och billigare till en början om du inte skulle gilla det :P) och annars kan du spara till nintendo DS... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg