Hoppa till innehåll

Artmoney


KoX
 Dela

Rekommendera inlägg

Detta är olagligt! Får jag veta att du använder art money anmäler jag dig inte på habbo inte här jag anmäler dig själv som person! Du kan få böta runt 100,000kr har jag hört! Bäst att du passar dig om du vill ha möbler så köp mynt och sedan köp möbler!

 

Fråga en sådan sak här... <_< Du borde skämmas!

 

P.s Skriv lothermode så ser ni hur många hackers det e inne på habbo kanske inte va lothermode men testa!

 

Du kommer att bli portad om du använder Art Money!

 

 

/0035

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ARTMONEY är olagligt program använde det en gång scriptade fram en camera och en massa möbler men jag ångrade mig och tog bort det men så synd är möblerna kvar jag ångrar att jag använde ARTMONEY det är en åsna program.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

armoney är inte olagligt ! kan användas till olagliga saker !

vi ve t nu att vi kan bli anmälda herr habbo polis gör du de sen när vi fått en beskrivning av hur man använder de... så kan du gärna få anmäla mej till polisen tror du själv att polisen bryr sig när en 10 åring kommer o säger att vi har fuskat på habbohotel ett webbhotell ;) visst gör som vill

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

F*n vad irriterat jag blir. Samma gammla visa hela tiden. Nån nyfiken fuskare frågar om artmoney och jag behöver inte ens titta på det andra inlägget utan att veta att nån skriver:

-Artmoney är olagligt!

F*n vad segt han frågade inte om det var olagligt så sluta upp med alla artmoney är olagligt-kommentarer. Ingen bryr sig.

Redigerat av alan.shalaji
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n vad irriterad jag blir, alan shalaji, du tror verkligen du vet nåt :P, artmoney, alltså SJÄLVA PROGRAMMET är inte olagligt... inte o använda det heller, det går att fixa mynt o sånt, har själv gjort det, men du kan inte använda dem... dem är slags "illusioner"...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...