bogerman1 Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 (redigerat) vet nån vart man får mac kod till nätverks adaptern Redigerat 29 Januari 2005 av bogerman1
pollenallergi Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 Har du använt nätverks CDn för att formatera ditt minneskort? Har du ett central station namn? Vad har du för uppkoppling? Kopplar du ps2an till router eller modem?
Gäst wångö Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 ja precis.. hoppas du har bredband... har du installerat allt rätt... de ä ju 5 tester som ska göras och måste klaras innan kan koppla upp sej.. ä de när du ska koppla upp dej till spel de stpr conection error? isf: har du fått pinkoden.. . de har inte ja .. har väntat i 3 veckor nu.. :(
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Skrivet 29 Januari 2005 wångö: Jag väntade i en månad och jag fick den.. Ta det lugnt, den kommer... Men jag har inte fått min nya nätverks cd =/.. Den kommer väl om en månad tll >.<
Gäst wångö Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Skrivet 29 Januari 2005 okej..:D.. vadå nya nätverks cd ? finns de en ny ?
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Skrivet 29 Januari 2005 Ja, man får inte med en nätverks cd när man köper PStwo som har inbyggt nätverkskort, så man måste beställa en gratis från sony ;).. Men då måste du registrera dig på www.ps2registration.com .. Gör det även om du har en nätverks cd, för det är alltid bra att ha ;).
Wizzer Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 ja precis.. hoppas du har bredband... har du installerat allt rätt... de ä ju 5 tester som ska göras och måste klaras innan kan koppla upp sej.. ä de när du ska koppla upp dej till spel de stpr conection error? isf: har du fått pinkoden.. . de har inte ja .. har väntat i 3 veckor nu.. :( Men varför behöver man pin-koden då? Man kan spela spelen utan att man har fått den! :lol:
Gäst wångö Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 ja vet inte varför man behöver den... : ;) . .. ja amn kan ju de..:D.. vilka spel kör ni på online då? vad heter ni ?ja vill spela mot er nån gång... :D
Wizzer Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 ja vet inte varför man behöver den... : ;) . .. ja amn kan ju de..:D.. vilka spel kör ni på online då? vad heter ni ?ja vill spela mot er nån gång... :D Ja har Fifa 2004 och Needforspeed underground 2 :gitarr: D sissnämda spelet tycker ja inte är kul på online. Ja orkar inte hålla på med namn å visse värsa. Ja spelar mot dom ja kan spela mot å sen får d va :D
Gäst wångö Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 ja vet inte varför man behöver den... : ;) . .. ja amn kan ju de..:D.. vilka spel kör ni på online då? vad heter ni ?ja vill spela mot er nån gång... :D okej... ja kör me fifa 2004 o nfsu2
Rekommendera inlägg